Bezorgen en retourneren

Betalen:
Bij de betaalwijze vooruitbetaling via Ideal moet U, afhankelijk van Uw bank, rekening houden met een betalingsverwerking van 2 tot 4 dagen. Zodra Uw betaling door ons is ontvangen, wordt Uw bestelling direct klaargemaakt voor verzending. Uw bestelling wordt 6 dagen voor U gereserveerd, als wij Uw betaling dan nog niet hebben ontvangen en verwerkt hebben, wordt Uw bestelling geannuleerd. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra het pakket is verzonden.
Als U na 6 dagen nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen, neemt U dan contact met ons op per e-mail of liefst telefonisch (tel. 0597-591272).

Kan ik een artikel retourneren?
Als het artikel niet past of niet aan Uw verwachting voldoet mag U het retourneren.

  • Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden:
  • Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  • Overmatige transpiratie
  • Afgeven en verkleuring van kleding
  • Pillen van kleding
  • Gebreken ontstaan door wassen en/of drogen
  • Slijtage door dragen
  • Gebreken door externe invloeden, bv wrijving,scherpe voorwerpen of chemicaliën.

 
Retourneervoorwaarden:
Alle goederen kunnen gedurende 14 dagen aan ons worden geretourneerd indien deze ongedragen en in originele staat zijn en voorzien van de originele labels en prijskaarten. Dit geldt ook voor artikelen in de opruiming. Het passen van artikelen is uiteraard toegestaan.

Indien U het artikel wilt retourneren, zorgt U ervoor dat U het artikel niet vies maakt en in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en verpakking naar ons terugstuurt.
Bewaar Uw verzendbewijs!. Bij retourzending van artikelen via Express-levering worden de verzend- kosten van € 9,95 niet vergoed!

Artikel ruilen
U kunt alle artikelen terugsturen(ook uit de uitverkoop).Artikelen kunt U ruilen door te vervangen artikel(en) te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsen op de Website. Zo ziet U gelijk of een artikel nog beschikbaar is.

Wij adviseren u uw bestelling meteen te bevestigen, zeker als de voorraad nog maar gering is. Artikelen die U in uw winkelwagen plaatst zijn niet gereserveerd voor u.
Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen!

Zorgt u ervoor dat U de retourzending in de best mogelijke staat in de verpakking weer terugstuurt. Mocht de ontvangen verpakking bij het openmaken zo beschadigd zijn geraakt dat deze de artikel(en) niet meer goed zou beschermen op de terugreis, dan vragen wij u vriendelijk een alternatieve verpakking te gebruiken. Vergeet niet om het retourbiljet te gebruiken voor het terugzenden van uw bestelling. Na een geslaagde controle van uw retourzending wordt het teruggezonden artikel(en) binnen 14 dagen met U verrekend door terugstorting op uw rekening.